BiricikAilem Handekrli Zam gelmiş bütün ilaçlara . Dün aldım rotateq 213 TL olmuş 192 ye almıştım diğer 2 dozunu😓
Fatmaykul Canım hastanede yaptırmana gerek yok. Eczanede satılıyor gidip alıyorsun sen de damlatabilirsin ağzına ya da git sağlık ocağında damlatsınlar, 310 lira olmuş yeni zam ile
Handekrli Fatmaykul saglık ocagına sordum ama bıze durumunuz varsa yaptırın dedıler oyle olsa yaparlardı ordada
Handekrli Fatmaykul eczanelerde bulundugunu bılmıyordum bıde bebegım 3 ay 1 haftalık oldu sımdı yaptırsam olur mıkı acaba zamanı gecmemıstır dımı
bianneeee Handekrli 2. Ay aşısı ile beraber yapılıyor diye biliyorum bilen yaptıran aydınlatır umarım bende yaptıracağım kaçırmak istemiyorum
BiricikAilem Handekrli 3 buçuk aya kadar yapılabiliyor en geç. Bizim doktorumuzun bilgilendirmesi bu şekilde
Fatmaykul bianneeee sağlık ocağında görüş ebenizle canım en iyi o aydınlatır. Biz ikinci ay aşırı ile olacaktık alerji olduk aşılar ertelendi sonra domuz gribi olduk tekrar erteledi. 3 aylık olduk hepsini
Aselhafsam Nette 70liraya Düşürüldü öyle olunca eczacılara Toplamış diye yazıyor. 160.la 220arası olması gerektiğide yazıyor ama eşim sormuş 310demiş.Bende şaşırdım bukadar pahalı olmasına maalesef yaptıramıyacapz tek doz da değil. Durumumuz yok.onu karşılamaya