Lohusayken en tuhaf halleriniz nelerdi?
Ben başlıyorum, iki oğlum var dünya tatlısı ikisi de ..ilk oğluma cok düşkünüm. İkinci bebeğim oldu ve bence o hormonların dengesizliği ve bebeğe bir şey olacak iç güdüsüyle ilk yavruma düşman gibi davrandım. Bir an o büyüdüde akıl edemiyor gibiydi.Oda kedi gibi bana sokulmaya calısıyordu. Alllah razı olsun eşimden beni uyardı. Bak cocuğa çok kötü davranıyorsun diye. Çok şükür o gün bugün yavrumu ihmal etmemeye özen gösteriyorum. Büyüynce de ondan helallik isteyeceğim düşününce cok zoruma gidiyor.