Bebeğim 7 aylık Eşim ben ve bebek aynı yatakta yatıyoruz bebek ortamızda yatıyor. Benim çok kolayıma geliyor bu şekilde sürekli emdiği için gece kalkmadan emzirip uykuma devam edebiliyorum. Bu durumun ileride her hangi bir zararı olur mu? Bu arada bi kaç kere kendi beşiğine koydum asla uyumadı hemen uyandı ağlayarak. Fena alıştı bizimle uyumaya