Deletedmom897 0-4 yaş aldım ben (0-2 yaş yeterli olur) , 2 yaşa kadar dolu dolu kullandık, evimiz çok küçük mama sandalyesi yerine hep onu kullandım, piknikler , tatiller , anneanneye babaanneye giderken hep yanımızdaydı.
10 gün sonra 33 aylık olucak hala pikniklerde kullanıyoruz , arabanın bagajında duruyor😄