OyaGny Ya kızlar sabah 7 buçukta bi kalktı hala uyutamadım mahvoldum tükendim artık uyutacağım diye kendi de öyle sürekli ağlıyor neden uyumuyor acaba 😞
dkarad OyaGny bizdede aynı gündüz emerken uyuyo yatırınca en fazla 10 dakika 😅 bizim 20 gündür böyle alıştık artık 🙏🏻😅
shsela Aynındurumu yasıyorum nırmalde 3 saat uyusa 3 saat uyanuk kalır ama uyumuyor çocuk bugun öğlenden beri 2 saat anca uyumustur