Ymomm Pinardgn-22 Bencede cahil birileri böyle saçma cümleler kurmuş belli doğum şekliyle hiçbir alakası yok
hepoyleolurzaten___ normal doğum yaptım ama bunun sezeryanla ne alakası var çocuğun anneye çok yapışık olması da iyi değil nefes alamıyosun ben öyleyim
elisa2705 Pinardgn-22 Yok bende sezeryan doğum yaptım 2 yaşında WC bile birlikte gidiyoruz alakası yok yani 🙄🤣
masterchefiniz Pinardgn-22 2 kızımı sezaryen ile doğurdum bana yapışıklar . Eşim sen bu çocuklara kendini bağımlı yapmışsın diyor. Sorunun cevabını aldınız😀
Pinardgn-22 masterchefiniz aldım teşekkür ederim evimizdeyken durum öyle ama dışarda başka yerde öyle değil
Pinardgn-22 Mesela şuan uyutucam babaanne diye tutturuyor benim yanıma hiç gelmiyor kucağıma aliyorum babaanne diye ağlıyor napcam böyle