5 gün önce sezaryen doğumum oldu. 3.günde kontrole gittiğimizde bebeğimin doğum kilosunun %12-13 civarında azaldığını söylediler, sodyumu da yüksekti. Hastanede mama + emzirmeyle sodyumu düştü, dün sağlıkocağında kilosu 200 gram daha fazla çıktı. Bu sabah 1 kere yarım ölçek mama verdim, daha sonra pompayla sütümü sağıp emzirirlen şırıngayla yanlardan sağdığım sütü de verdim ama 10 ml kadar sağabilmiştim. Bebeğim durmadan aranıyor, 2-3 saattir emziriyorum ama bıraktığım anda ağlamaya başlıyor ve çok üzülüyorum. Belki bana kızanlar olacak ama mamayı çok fazla sürdürmek istemiyorum. Kendi sütümü nasıl arttırabilirim? Giderek daha da azalacak ve kesilecekmiş gibi geliyor