eminebesiktass Doktorlar ek gıda için 6 aylıkken başlatıyor. Ama kilosu iyi ise ayına göre kendini toparlamış ise 5 aylıkken bile ek gıdaya başlayan var.
Oturma işine gelince de yine 6 aylık diye biliyorum ama instagramda birkaç doktor dinledim 4 aylıkken kısa sürelerle 5 aylıkken destekle oturtabilirsiniz diyordu ama en iyisi bebeği takip eden doktoru bilir bence.