Leylaa_ motherthea anasınıfı mı ? 4 yaşımda alıyorlar bizim burda öyle kızım 2021 doğumlu on kayıt yaptırdım temmuzun ilk haftası kaytılar başlayacak sabahçı öğlenci veya tam gün hangisini istiyorsanız erken gelin istediğiniz yer olur dedi
Leylaa_ motherthea anasınıfı mı ? 4 yaşımda alıyorlar bizim burda öyle kızım 2021 doğumlu on kayıt yaptırdım temmuzun ilk haftası kaytılar başlayacak sabahçı öğlenci veya tam gün hangisini istiyorsanız erken gelin istediğiniz yer olur dedi
Dondurmalikahve motherthea Devlet okulu yerine göre 3 yaş en çokta 4 yaşı alıyor zaten çocuğunuz 5 yaşında olacak alırlar tabi ki. Bulunduğunuz şehrin okullarınin sayfalarını takip edin kayıtlar okullar kapandıktan sonra başlar temmuz gibi
motherthea Leylaa_ evet çok teşekkür ederim her yerde aynı işler süreç sanırım ama bende pazartesi bir sorarım yine sağolun
sadecoffeee Leylaa_ hangi ay doğumlu kızınız acaba ? Yada ayı farkediyormu benim kızım Eylül 16 21 doğumluda
Birbebetoannesi Leylaa_ merhaba , her okul için aynı şey geçerli mi acaba ön kayıt meselesi ? Ben de bizim yakında okul için sordum temmuzun ilk haftası gibi gelin dedi de . Bir de e devletten adrese bağlı okul henüz açılmıyor siz bakabildiniz mi teşekkürler