adaatuna nuris99 tamamen hurafe anadoluda eski cahil kadınların uydurduğu şeyler. İstediğiniz zaman yapabilirsiniz
aysebb nuris99 Kestirilir elbette. Hamileykende, lohusaykende, emzirirkende kestirilir. Ben her dönemde kestirdim
rachelgreen_ Bilimsel ne gibi bir açıklaması var? Hiç duymadım da batıl belli ki inanmayın ya böyle şeylere.
meleka234 Ben kuaföre gittim 40 ım çıkmadan saçımı kestirmek için kuaför kesmedi sütün kesilir dedi başka bi kuaföre gittim oda aynısını dedi ama kestirdim 😅 sanmıyorum yani saç kesimiyle süt hormonlar fakan ne alaka yani batıl inanç bunlar
hasmelad nuris99 kuaförlere eğitim verilirken bile kesmeyin denirmiş 40 gün uzun bir süre değil Çok elzem değil ise kestirmeyin