Merhabalar öncelik 4 aylık kızım salı günü aşı olduk ateş yapmadı şükür bugün sabah kalktım ben ishal ve halsizlik öğleden sonrada o ateşlendi ishal gibi oldu ama 2 kere yaptı kaka öyle çokta değildi hafif sulu gibi ateş düşürücü verdim ama çok zor düştü baş sıcaklığı normal ama kulak ve koltuk altı yani vücudu sıcaktı korktum tabi acile götürdüm hemen şurup verdi doktor çok bişey yok dedi sadece boşuna kan almayalım eğer devam ederse gel o zaman bakalım dedi çok şükür şurup iyi geldi ve zinco verdi probiyotik ve fitil verdi sadece zincoyla probiyotiği verdim fitili vermedim ateş normal olduğu için şuan yani ateşi yok eşim görevde yalnızım kimsemde yok yaşadığım şehirde ve şimdi korku sardı beni ya ateşlenirse diye Allah korusun havaleden felan korkuyorum fitil vermeli miyim ateş çıkarsa mı vermeliyim ????