Kızlar üç yılın ardından işe başladım ve kızımı kreşe başlatacağım şu anda idareten kızıma hem uzak akrabamız hem de yakın arkadaşım bakıyor. Ama sanki çocuğuma kötülük yapıyormuşum gibi hissediyorum yarın bir gün okula gittiğinde düşse anne diye ağlasa vicdanımı rahatlatamam çocuğu kreşe giden anneler içimi rahatlatsın nolur