fdn25 bence eldiven takmayın hıcbır doktor tavsiye etmıyor gelısımı ıcın şuan ellerını tanımaya calısııyor ve ızın vermelısınız tırnaklarını kısa tutun yeter benım bebeğimde beş bucuk aylık arada yüzünu cızıyor ama ellemıyorum ellerını tanısın dıye sadece tırnaklarını kısa tutmaya calısıyorum💖saglıkla buyutun bebegınızı