Mikisss Iyi akşamlar 3 kes sezeryan oldum.gobegim çok kötü duruyor diyetdeyim her yerim zayifliyor alt gobegim gitmiyor.spor yapamiyorum astim hastasiyim.bir keresinde spor yaptim hastanelik oldum.bildiyiniz her hangi bir kur falan varmı gobek eritmek için.
defom05 Mikisss duvar pilatesi normal spordan çok daha kolay duvardan destek alındığı için isterseniz onlara bakın kolayınıza gelen haraketleri sizi zorlamıcak şekilde yapa bilirsiniz
lidokain Mikisss benimde öyle valla her yer gidiyor orada kalıyor. Ağır sporlar yerine daha hafif sporlara yönelin. Yürüyüşte biraz olsun toparlayabilr.
Mikisss lidokain vaccum diye bir haraketi varmiş onu yapiyorum ac karına.qarin kaslarina iyi geliyormuş.bakalim nasil olucak.