Masalelisa11 mommmmmmmm benim ki de 12 aylık kollarım bacaklarım ısırıyor mos mos geziyorum gören diyecek ki bu kadını kocası dövüyor mu ısırıp çekiyor birde kızıyorum hayır yapma diyorum ama nafile
cikolatahurma mommmmmmmm çok kötü bir durum bunun önüne umarım geçersiniz oğlum küçükken yapardı yapma etme dedik ama gülüyordu hoşuna gdiiyordu bı beni isirirdi baskalarini baabsini isirmazdi şükür geçti
nnoktaa mommmmmmmm hunharca ısırılıyorum her gün.. 😩 oyun sanıyor sanırım. Çünkü gülersem kahkahayla gülüp daha çok ısırıyor.
ayseeeciik25 Aynı yaş aynı şeyleri yaşıyoruz mahvoldum omzum kollarım ellerim bacaklarım baş edemiyorum ayrı eten vuruyorda sürekli yüzüme boynumj yoluyor saçlarımı yoluyor. Üzülüyorum yapma etme anlamıyor kızınca anlıyor ama ben kızdıkçada öfkeleniyor ne yapacağımı şaşırdım alıp doktora götüresim var deliricem
udb Bizde de aynı durum vardı, hatta çocukları da ısırıp sıkıyordu 23 ayda bir güncelleme geldi artık yapmıyor, umut olsun diye yazmak istedim, pedagoga bile götürmüştüm