Merhaba arkadaşlar. 26 aylık oğlum var. 2 yaşa kadar beslenmesi normal giderken yemek seçmeye başladı. Önceden Yediklerini yememeye başladı. Yediği şeyler kısıtlı. Bu durum artık bende daha çok strese yol açtı. Duyusal hassasiyet olabilir diye düşünüyorum. Ergoterapist araştırmaya başladım. Bu durumu yaşayan, ergoterapi alan veya bu konuyla ilgili deneyimi tecrübesi olan herkese ihtiyacım var. Benimle paylaşırsanız mutlu olurum🙏😊