Saatlerdir emziriyorum, son damlasına kadar emdi. Göğüslerim pamuktan daha yumuşak 😂Sıkınca süt gelmez oldu. Yumuşak olunca bebemde 2 çekip ağlıyor artık. Göğüslerim yumuşacık olduğu için süt bitti mi, yoksa yumuşak olsa bile emince süt geliyor mudur? 🤔