mmisa annesi 4. ay atağı diye lanet bi dönem var o döneme girmişsiniz. benim oğlum da böyleydi,acıkırdı açlıktan ağlardı mememi almak istemezdi mememde ağlardı sütler akardı boşu boşuna.ben çareyi ayakta hoplata zıplata emzirerek buluyodum.oturunca asla almazdı mememi. ayakta yorulur bi ayağımı sandalyeye koyardım pışpış da pışpış diyerek memeyi verirdim zar zor. iki üç hafta sürmüştü benimkisi.sizinkisi kısacık sürsün gecsin gitsin inşallah 🌺