Eylulzeynep8 bu forumda en sinir olduğum tipler hamileyim kanamam var bir şey olur mu doktora gitmesi lazım burada sanki doktor var soruyorlar, aşı karşıtı insanlar tabii ki karşıda olabilirler ama insanlarız çocuğuna zehir yaptırıyormuş gibi tepki vermeleri, çocuk kesinlikle istemeyip korunmadan ilişki yaşayıp hamileyim istemiyorum ne yapmalıyım diyorlar tepki gösterince hemenuu dönüşü yapıyorlar aldır dersek gidip aldırırlar, bir diğeri de çocuğum çok kötü düştü kafası morardı ne yapmalıyım diyorlar git hastaneye kardeşim niye evde bekliyorsun hastaneye git deyince ben bir gözlemleyeyim bakarım duruma göre diyorlar bir de bunların hepsini bir çuvala koyup çöpe atmak lazım