11 aylık oğlum her yerden tutunup kalkıyor duvardan koltuktan , koltuğa tutunarak yürüyo elini tutunca da yürüyor ama elimizi çekip de tek başına bırakınca hemen atiyo kendini yere desdeksiz asla tek başına basmiyo yeni 11 aylık oldu artık bu ay genelde her çocuk yürüyo oğlum da hiç basmıyor taytay durmuyo merak ettim bende bilgili anneler bakabilir mi sizce niye tek başına basmıyordur ne zaman basar 🤦🏻♀️🥺🙏🏻