Bizde bir ay 17 günlüğüz. Gündüz uykularımız kısa kısa ama gece uykusuna geçince oh keyfim kebap. O yüzden aldırış etmiyorum. Ama gündüz hiç bişey yapamıyorum. Bide benim annem hergun geliyo yanıma. Bi tanede kızım var 7 yaşında. Ama ben hiç bişeye yetişemiyorum. Geçer bu günlerde önce sağlık olsun