Betlgkce Merhaba sevgili deneyimli anneler kızım 5 yaşında bugün biraz burun tıkanıklığı ve ateşi var sabah iburamin zero içirdim ateşi yoktu akşam 4 gibi ateşlenmeye başladı Ben de saat 6′da calpolün turuncu olan ilacını verdim şimdi iburamin zero versem sorun olur mu saat şu an 8 ya da bu 2 ilaç nasıl kullanılabilir aynı anda içilebilir mi?
deniz_9555 Betlgkce iburamin zero dolven grubu ve içerisinde ateş düşürücü etki de var. En azından 4-5 saat dolmasını bekleyin derim. Ateşi düşmedi mi?
bakkalemzigi Ateş düşürücü 4-6 saatte bir kullanabilirsin iburomin zero da günde 3 defa sabah , öğle , akşam kullanın demişti doktor bize
deniz_9555 Betlgkce anladım canım. 10 gibi ver istersen iburaminden. Onunla düşer hemen. Çok geçmiş olsun