taha0_2 benım ilki çok ilerlemişti göğsüm kıpkırmızıydı şişmişti apse tutmuştu o yüzden ilaç kullanmak zorunda kaldım ikinci de apselenmişti yine ilaç kullandım üçüncüye ilaç kullanmadan sağımla atlattım, bebek eğer o göğsü boşaltmıyorsa en az onar dakika sağmak gerekiyor eğer o göğsü hiç emmedıyse 15-20 dk sağmak gerekıyor bunun tek yöntemi göğsü tam anlamıyla boşaltmak. Sağdan önce göğsüne bebeğe dokunmayacak nemlendirici sürersen eğer acıyı hafife indirir ama muhakkak sağ bunun tek ilacı o şu an hafiye tuttuğunu fark edersen de doktora git hemen ilaç başlasın ilerisi daha kötü çünkü