bircekara biz 5. Ay içinde bıraktık. Yarım kundaklardan kullanıyorduk. İki çırtçırtı var. Biri karından biri kollarından. Zaten kollarını gece içinde çıkarıyordu. Karnını hiç açmıyorduk. Çok hareket ediyordu ama bizim bebeğimiz 2 saatte 1 beslendiği için 2 saatte 1 tekrar kundaklayıp yatırıyorduk. O 2 saatte kendi nasıl isterse öyle yatıyordu. Başlarda tek kolunu çıkarmaya başladı, kendini uyutmaya başlayınca ikisini birden. Baktık küçük küçük dönüyor ben hamakta uyutuyordum gündüz çok uykusu olduğu zamanlarda kundaklamamaya başladım. Genelde bir elimi tutuyordu sallarken. Sonra tamamen dönünce dedik uyandırıyorsa uyandırsın kundaklamıycaz bıraktık. Ama bu süreç çok kısa sürdü. Yaşarken uzun gibi geliyor ama bir hafta içinde tamamen bırakmıştı.
Uykuya dalmaları uzun sürüyor ama çok kendini bitirecek kadar ağlamıyorsa sabrediyordum.