Bizim şuan için bir sıkıntı olmadığını Pavlik Bandajı çıkarmamızı söyledi hocamız değerleri normal yine de 6. Ayda rutin kontrol yapalım dedi henüz bebeğim 3,5 aylık daha var kontrole sizi tekrar aradılar mı peki şehir hastanesinden ? Birde benimle de paylaşabilir misiniz acaba sonucu Allah’ın cezaları içime şüphe düşürdü maalesef 🥲