starwomen geçti mi ? Açılarınız neydi ? Kaç aylıkken kullandınız ? Benim kızıma şehir hastanesi alfa 58 dedi farklı 4 doktora daha gösterdim.3 ünözel hastane.onların hepsi normal bir sorun yok dediler…çok arada kaldım.yinede şehir hastanesi öyle dedi diye bandajı alıp taktık ama bebeğim durmuyor içinde.4 gün oldu ağlamaktan helak oluyor yavrum
Doğru düzgün emmiyor uyumuyor 😔 ilerde pişman olmamak için taktım ama dsyanamayıp çıkardım bandajı bu akşam.arasına zıbın koyup çift bez taktım şimdi.inşaallah sorun olmadan geçer gider.dayanamıyorum 😔