Kızlar ben elhamdülillah on yıl sonra anne oldum oğlum 1.5 yaşında ve çok hırçın ağlıyor evet dış çıkarıyor ve herşeye ağlıyor ve bu günlerde çok zayıfladı hep ağlıyor uykuya direniyor ne yapmalıyım ne önerirsiniz arada yemek yerken TV açıyorum durmuyor ne yapmalıyım