rumeysamine bu sürecin ne kadar yıpratıcı olduğunu en iyi ben bilirim lütfen ama lütfen herkese kulak Tıka ve sadece bebeğin odaklan İnan bana bir şekilde büyüyorlar zayıf ya da kilolu hiçbir önemi yok tek önemli şey sağlık,keşke benim kızımda yeseydi de kilo almadaydı hiç takmazdım bütün vitaminleri aldığı için mutlu olurdum,her şeyden vitaminini aldıktan sonra kilonun hiçbir önemi yok kesinlikle Sana tavsiyem saçma sapan mamalarla sırf boş şişirmektense sağlıklı şeyleri verip zayıf Olmasını tercih et Yani benim kızım 2 yaşında 9 kilo doğduğundan beri çok zayıf ve iştahsız Ona rağmen hiç o şekilde mamalar vermedim Çünkü Önemli olan sağlık ve bizim de bütün testler yapıldı hiçbir sıkıntı yok her bebek kilolu olacak diye bir şey yok