benanney Kolumu kaldırmaya mecalim yok. Çocuklara bile bakamıyorum iştahsızım, karnım ağrıyor, midem bulanıyor Aranızda neden böyle olduğunu bilen var mı
Slmm2006 benanney doğum kontrol hapını yeni kullanmaya başladıysanız bazı kişilerde böyle etkiler okumuştum. Ben de sorun yaratmadı yıllardır kullanıyorum. Ama burda böyle etkiler yaptı hap kullanmayı bıraktım diyenler olmuştu. Daha da kötüleşirseniz bi doktora gidin.
ikikussannesi benanney bence bir kadın doğum ile görüşüp hapınızı değiştirin her ilacın etkileri aynı olmuyor adı ne acaba içtiğiniz ilacın?
Slmm2006 benanney Hapınızı değiştirin. Doktorunuzla konuşursunuz. Ben Yasmin kullanıyorum. Ama emziriyorsanız ona uygun haplar var. Onlardan alıp denersiniz
ikikussannesi benanney hmmm bende kullandım gebe kalmadan önce adı yasmin idi gayet iyiydi bence doktorunuzla görüşüp ilacınızı değiştirin farklı bir etki de görebilirsiniz