idilknur ela000 ben kullanıyorum, ama yıllardır kullanıyorum hamileykende dahiliyeye gittim sordum, doğumdan sonrada doz ayarı yapıldı bana zararı olucağını sanmıyorum. Tiroid hastadı olduğum için içmezsem zarar bence
ela000 @isufumveben herhangi bir zararı var mı bilmiyorum doktor kontrolüne gidemedim temmuzda gidecem