elifgngr Selam herkese 42 gün önce normal doğum yaptım ve son 20 gündur sütümde azalma var önceden kendi kendine akiyordu şimdi yumuşacık ve bebeğim doymadıgi için 3 gün önce mamaya başladım mecburen 🥲 yemediğim şey kalmadı hurma dut kurusu dereotu havuç tahin bestlak damla sut artırma caylari vs ama ne yaptıysam olmadi önerebileceginiz birşey var mı
annebalim_ elifgngr bulgur pılavı ve uyku dışında bana hıc bsy kar etmemıstı bı dene bol bol dınlen uyu ve soğanla bulgur pılavı ye
vesileipek elifgngr Alfenix mi mum diye süt attırıcı damla var bir su bardağına 20 şer damla damlatılıyor hemşire tavsiye etmişti benimde sezeryan olduğumda sütüm yoktu onu kullandım işe yaradı çok şükür
elifgngr annebalim_ teşekkür ederim deneyeyim ama soğan gaz yapmaz mı bebeğe bir sıkıntı olur mu acaba 🙂
sassolsobe2 elifgngr bol su , kesinlikle uyku , yeşillik , kıyma , ıspanak ( göğüslerimi taş gibi yapanları yazdım )
Gokturkmom elifgngr bol su içmek ,yeşillik tüketmek,bulgur,kayısı ve incir hoşafı ya da kurusunu yemek ,tahin,emzirmek,elektirkli pompa ile sağım yapmak aklıma gelenler
Merrys Solgar Brewer’s Yeast aşırı işe yarıyor. Bir de boza tüketmeyi denediniz mi? Oda çok artırıyor.
bky7 elifgngr arkadaşım sinirin asla bozulmasın benimde bu 3-4 ay arası meme reddi oldu sütüm azaldığı için hem aç kaldığını düşünmek hem azalması çok sinirimi bozmuştu. Emzirme danışmanı bile tuttum ancak stresten daha da azaldığını gark ettim. Tavsiyem asla biberona başlamaman eds ile ben azaldığı dönem hep verdim. Kenarda 20 cc bile olsa sağdığımı içirdim. Ama her emzirme sonrası 5 cc gelse bile sağdım inat ettim . Ve solgarın b12 vitamini ve omega3 desteğine başladım b12 ve düzenli sağım sonrası inanamadım. Allah’a şükür stresimde azalınca arttı. Kesinlikle sütüne inan gelmiyor dedikçe gerçekten gelmiyor. Gelecek de 💗
Gokturkmom elifgngr Öyle düşünmeyin emmediği zamanlar memeyi uyarın ve boşaltın sütünüz zamanla artacaktır.Anne çayı da önerebilirim 🫡
elifgngr bky7 ya bugün başladım sağıma hatta saydığımı bebeğime biberinla verdim asla istemedi mamayi biberonla alıyor aslında ama sütümü almadı 🥹 gerçekten ne zor bı surec zaten normalde de herşeyi kafama takan biriyim iyice strese girdim 🫠