bebitonunannesi_ Bikaç kere denemiş ve pes etmiştim, üç gündür tekrardan başladık ve ben kaka çiş temizlemekten bıktım, kalk tuvalete gidelim dediğimde yok diyor gitmiyor, bazende çişini yapıp geliyor diyo
Asyaveannesi04 bebitonunannesi_ çocuktan çocuğa değişiyor bu durum aslında benim kızım 2 yaşında konuştum anladı 2 günde alıştı bir kez altına kaçırdı
akdjdowlkk bebitonunannesi_ bizde 2 yasindayiz bu aralar niyetlendim baslamaya ama korkuyorum bole olumsuz tecrubelileri gordukce arkadasim basladi alistk artk oda 2 yasinda darisi bizlerin basina inslh
YorgunAmaMutluAnne bebitonunannesi_ bu süreç için gecikince de böyle inada biniyorlar malesef… ödüllendiricem seni dersen belki heves edebilir işte parka gideceğiz,sana çikolata vereceğim,oyuncak alacağım gibi…
elif1198 Bizde 3 yaşındayız 2 gün oldu başladık tuvalete hiç bir şekilde gitmek istemiyor büyük tuvaletini de yapmıyor bir kere altına yaptı ondan sonra hiç yapmadı bu süreç çok zor yıprandım şimdiden
elif1198 Bizde 3 yaşındayız 2 gün oldu başladık tuvalete hiç bir şekilde gitmek istemiyor büyük tuvaletini de yapmıyor bir kere altına yaptı ondan sonra hiç yapmadı bu süreç çok zor yıprandım şimdiden
Kubra-34 Bizde 3 yasinda denedik olmadi inatla koltugun arkasinda falan yapiyordu suan 3.5 yasi gectik bir kac gunde halloldu kendisi yapmak istedi hatta ama geceyi halledemedik onu napicaz bilmiyorum 🥺