prensesdiana Kızlar benim bebe 7,5 aylık 8.aya giricek sabahları avokado ve muz yiyio çok Sevşyo her sabah yiyio yanına labne ve yumurta da ekliyorum sabah menüsü bu şekilde hani çok mu tek düze acaba? Bir de yoğurt ve çorbasını çok seviyor tarhana da içiyor içine şehriye de koyuyorum her akşam napıcam ı bilmiyorum balla ya
ilay-mom prensesdiana pankek, mücver tarhanalı yumurta, yulaf ezmeli tost aklıma bunlar geldi ben kahvaltıda sürekli yapıyorum. Yemekte pirzola, kıymalı patates ve havuclu yemek , tarhana çorbası brokoli , sebze corbası ve mercimek corbası
etuerk prensesdiana yumurtayı çeşitlendirebilirsiniz mesela tarhanayı yoğurtlu peynirli zeytinli vs yaban mersinli pankek olabilir irmikli taze meyve püreleri olabilir çorba konusunda benim de oğlum sadece tarhana tavuk yoğurt çorbası yer ayından dolayı daha seçmece davranıyor tabi
esshn prensesdiana benim bebeğimin de kahvaltısı çok tek düze çünkü başka bir şey yemek istemiyor kahvaltıda. ama diğer öğünleri oldukça çeşitli. siz alması gereken her şeyi öyle ya da böyle bebeğe bir şekilde sunuyorsanız sadece kahvaltının bu şekilde olması bence kafaya takılacak bir şey değil, ben artık takmıyorum yani çocuk kabul etmiyor ne yapalım. şef biz olsak da patron onlar. 😌
zzezze Yani bebeğe ayrı bi varlıkmış gibi bakmıyorum kesinlikle ben evde ne pişerse ona da ondan veriyorum ben sabahları hep yumurta veririm tost şeklinde yada fincanda çorba tavuk öyle yiyebildiği kadar yapıyorum yemek konusunda çok kasmayın bence bebeğiniz yiyeceği reddetmiyorsa faydalı minimal şeylerden verebilirsin
prensesdiana zzezze yok ne versem yiyio aslında yemek ayırt etmiyor ama avokado muz labne yumurta veriyorum seviyo yiyio nam nam diyo
prensesdiana esshn yani pirinç ince bulgur şehriye kıyma kabak gibi sebzeler yoğurt bunları karıştırıp veriyorum mesela patates yemeği yaptım ezip verdim yemedi ama pirinçli yoğurt çorbasını tarhanayı şehriye çorbasını yiyor bazen tarhanaya kıyma da ekliyorum bayılıyor
kevo00 prensesdiana merhaba avakado ve muz çok besleyici ben de kahvaltı olarak avakado tuzsuz zeytin ezmesi yumurta ekmek pankek salatalık kırmızı biber vb şeyler koyuyorum yemek olarak da sebzeleri buharda pişirip buzluğa atıyorum kolayca ısıtıp veriyorum alerji ihtimali olacak besinler hariç herşeyi yediriyorum su an kendimiz ne yersek onu yiyor çorbalara yemeklere salça baharat ve tuzu bebişinkini ayırıp ekliyorum Aydan iyibaren blw ile beslemeye başladım google da havuç avacado salatalık vs blw yazıp görsellerden balabilirsiniz ayına göre nasıl kesilceğini gösteriyor parmak şeklinde zaten kendileri öğürme refleksi ile öksürüp çıkarıyorlar
umaytoom prensesdiana ya benim de size sorum olacak 🤭 avakadoyu nereden alıyorsunuz acaba ? Benim aldıklarım baktıklarım hiç güzel olmuyor 😢
prensesdiana umaytoom Migros’tan alıyorum olgunlaşmış ikili satılıyor tam pürelik ezip veriyorum hemen ❤️
MoonCrystal prensesdiana bebeklerin öğürme refleksi çok kuvvetli o an müdahale etmeyip beklerseniz çıkarıyorlar . Bı kaç defa başıma geldi sadece sonrasında zaten düzeliyor hep olan bı durum değil . 15 aylık şuan ve aylardır parçalı bütün şeyleri falan hep yer bu konuda çok rahatım
kevo00 prensesdiana diğer cevap yazan arkadaşın da dediği gibi kendi müdahale etmeyince çıkarıyor nefes almazsa öksürmezse ve morarırsa bebek hemlich manevrası yapılıyor ben de korkuyordum yedikçe alışıyorsunuz parmak gıda elinizle tutup ezilecek kıvamda olursa bu risk minimum düzeyde olur pişmemiş sert besinler dişi çıkmamışsa sorun olabilir