Kızlar selam oğlum 5 ay 19 günlük şuan 4 no prima bez kullanıyoruz bantlar arasında bir parmak boşluk kalıyor indirim varken 5 no’da alıyım dedim sizce yakın zamanda 5 e geçer miyiz primanın biraz kalıbı da küçük gibi geldi kaç aylıkken 5 e geçtiniz erkek bebek anneleri