Kızlar merhaba, kızımda ara ara tekrarlayan egzamalar mevcut. İsiliğimsi bir şekilde çıkıyor. Bir sürü krem denedim. Mustela stelatopia, la roche lipikar baume, bioderma, bepanthol sensiderm hepsini denedim. Önerebiliceğiniz kortizonsuz krem var mı başka acaba ?