biimiyomyardimet Leylaa_ yok bu yulaflı. Normal sarı sarı olanlar varya corn flakes, ben ondan kullanıyorum. Çıtır çıtır oluyor. Ballı olanda değil bu arada düz mısır gevreği
Lolik Leylaa_ hayır yulaflı olmaz. Bim de var onla iyi oluyor corn flakes diye geçiyor sanırım , kırmızı paket olması lazımdı bayadır almadım tam hatırlamıyorum
Betulsark Ben nachos kullanıyorum acili olanları daha lezzetli oluyor bence mısır gevreğinde extra bi baharat gerekiyor gibi geldi çok sevmedik biz
Rabiiul Leylaa_ ben bir kere yaptım yandı jzjdıdjw nasılyapıyorsunuz ? BİM’de olan beyaz paketliden almanı lazım