Kızlar merhaba 2 ay 20 günlük kızım. Mamayla besleniyor 2 haftadır doğru düzgün beslenmiyor normal de 90/100 yiyen bebeğim. 2 haftadır 30-40 yemeye başladı. Yerken çok ıkınıyor ağlıyor beslenmek istemiyor. Kilosu da düşüyor hissediyorum. Doktora gittiğimizde 5.200 dü 3 gün oldu şimdi tarttım 5.160 Gaz var diye her damlayı denedim olmuyor ne yapsam olmuyor çok çaresiz kaldım Sma comfort kullanıyordum mamadandır diye Hipp denedim aptamil denedim Hepsine aynı tepkiyi veriyor