dlrkrn Kızlar sağlı sollu iki tarafta bilye kadar sertlik elime geliyor. Dışardan görünen bir şey yok ama 3-4 haftadır orda ben hissediyorum. 2 kere kan tahlili verdim bir şey yok. USG çektiricem son ihtimal. Ağrısı da yok. Başına gelen var mı?
dlrkrn @beybitolat hiç bilmiyorum. KBB’a gideceğim ama merak ettim başına gelen var mı diye. Sertte bir şey. 3-4 haftadır orda ne küçülüyor ne büyüyor