Ben de gümüş kapağa yanaşmadım bile, mycey markaydı sanırım avent bile değil, göğüs kalkanı aldım onu kullandım. Lansinoh krem sürüp kapatıyordum her emzirme sonrası bir kez bile atlamadan. Sonra baktım çocuğun ağzı burnu yüzü her yeri koyun yağı oldu, durmadan da ağzına girip duruyor, gözüme göründü elime bezelye kadar alıp sürdüğüm kremin bebeğin aslında midesine gidiyor olması ve içime sinmedi, zeytinyağı sürmeye başladım. Nedense o iki üç gün içinde çok daha iyi geldi bana ve yaralar geçti. Bir de sanırım acıya acıya geçecek, alışacaklar, öyle bitecek bu acı :( dilerim hemen atlarırsınız 🌸