feyzanuur yaa geçen Harbiye konserine gittim çok severim ayrı bir hayranlığım var zaten teoamana ama konserden sonra ekstra arttı mükemmel biri 😍 eşim of sevmiyorum diye diye gitti konserden sonra bütün röportajlarını oturmuş izlemiş, kitabını filan sipariş etmiş 😅