Kızlar selam 🌸 bebeğim 4 aylık olacak yarın. 25 gündür emzirmeye ek olarak günde sadece gündüzleri iki üç kez mama desteği yapıyorum (öğlen ve gece uykusu öncesi). Bir kutu aptamil pronutra bitirdi. Sonra golden goat’a geçtim ve şu an golden goat’ın ikinci kutusu yarı olmak üzere.
Bu zamana dek kakası oldukça sulu/cıvık olan bebeğimin kakası giderek sanki koyulaşmaya ve sıkılaşmaya başladı. Bugün kakasını “patates püresi” kıvamında yaptı. Doğduğundan beri ise akışkan bir smoothie kıvamında oluyordu (benzetmelerim için özür dilerim ama başka türlü betimleyemiyorum 🤦🏼♀️).
Günde altı damla olacak şekilde üç akşam üç sabah probiyotik damla da veriyorum ama kakayı bugün böyle yapınca acaba keçi sütünün kabız yapabildiği ihtimalini bilip takipte olduğum için kabızlığa doğru mu gidiyor diye endişe ettim. Sizce kabızlık öncesi kaka böyle patates püresi kıvamı mı olur yoksa normal mi?
Kaka rengi hardal sarı bu arada ancak yenidoğan dönemi gibi pürüzsüzden pütürlüye döndü mamayla 🙄