Acemianne22 Sedayvaz35 sağlık ocağından rica ederseniz aşı karnesine her ay boyunu kilosunu baş çevresini yazıyorlar
deletedmom719 Gerçekten sadece buraya kaydedip güvende olduğunu sanan var mı. Her şey olabiliyor bazen işte. Ben hem telefonumun not kısmına hemde evde bir deftere kayıt ederim mutlaka
Sedayvaz35 deletedmom719 bennnn... buraya kaydettim... aslinda bi defterim vardi ona yazmistimm.. evimizi tasirken kayboldu bi turlu bulamiyorum
deletedmom719 Sedayvaz35 hadi yaaa. İsterseniz hastaneden veya sağlık ocağından rica edin verirler belki
[silindi] Keşke takip kısmında tarihlerde karışık olmasa onuda bi hallediverin pliiz. Ben veri kaybetmemek için hem telefonda notlara hemde iki farklı uygulamaya giriyorum bilgileri🙊
1alpercocuk adm ben zaten hiç giremiyorum ki bir gitti pir gitti yani olmuyor uygulama dışarı atıyor telefonumda yazılımım da güncel nedendir anlamıyorum. Güncelleme geldi diyorsunuz da o da görünmüyor
Cigdemcey adm benim teyzem uygulamada forma giremiyorum 3 4 kere silip tekrar yükledi ama bir türlü düzelmedi
[silindi] NaimeYilmaz Tarihler geçmişe göre sıralı olmadığı için son kaydedilen araya kaynıyor düzenli artışlar vs kontrol etmesi güçleşiyor
Minahanzade NaimeYilmaz <a href="https://hizliresim.com/2PQZ8d"><img src="https://i.hizliresim.com/2PQZ8d.png"></a>
[silindi] NaimeYilmaz ben ios kullanıyorum otomatk güncellediği için en son ne zaman güncellendi bilmiyorum ama bu sabah hala böyleydi