SahinE 3 ay 20 günlük kızım var 2 aydır meme reddi yaşıyorum herşeyi denedik tutmuyor ağlıyor sağıp veriyorum ilk zamanlar süt yetiyordu ama makina komple boşaltmadıpı İçin azaldı mamajoo çift pompa elektrikli kullanıyordum azalttı diye medela aldık oda aynı günde en fazla 120 cc süt çıkıyor yetmediği için mama veriyorum kg alımı gayet iyi ama süt yetmiyor sizlerin sütü nasıl hangi makinayı veya el pompasını kullanıyorsunuz
Aysegulisaa54 SahinE ben aventin kullanıyorum elektirikli pompasını ama em iyi madele diye biliyordum ben
Aesma SahinE benim bebeğimde 3ay 2günlük başından beri sağıp veriyorum baby&plus kullanıyorum memnunum ama bazen gün içinde benimde az geliyor sütüm
CaganBulut Malesef emzirirken her zaman daha fazla süt geliyor makinalar bir yere kadar bu yüzdende azalma oluyor bebişlerde miğdede büyüyor yetmemeye başlıyor.Bende lansinoh kullanıyorum gayet memnunum ama bebişin uyuması 2 saati geçeree sağıyorum dışarıda işim olursa, bebişle gitmem gereken yerde emziremeyecek durumdaysam bu şekilde ilerliyorum