Masalelisa11 vallahi her çocukta aynımı bilmiyorum ama ablam yeğenimde çok sorun yaşıyor küçüklükten beri kullanıyor iyi yada kötü bilemiyorum şuan 2 yaşını geçmiş durumda bıraktırmaya çalışıyor kendisi uyumuyor vermediği sürece ama anlamda devlet okulunda anaokulu öğretmeni oda okulda kullandıklarını sorun yaratan çocuklarda demişti ailelerin bilgisi dahilinde