
Kızlar benim birikmişim var elimde. Yani 85 bin kadar. Altın şeklinde yatırım yapıcam ama kullanmak istiyorum. Aklımda bu tarz bileklikler var. Dün kuyumcuda sordum 28 bin dedi düz 25 bin yaparım dedi bu bilekliğe. Ancak ben ilerde zarara uğramak istemem yani bozdurduğumda felan o açidan bakincada bunu almak çok mantiksiz olur. Ajda bileziklerim var bir daha ajda almak istemiyorum zaten var onun yanına uyabilip takabilcegim bu bileklik modeli var aklimda ama zarara uğratir diye kararsız kaldım ya. Bir yanim al diyor bir yanım alma git yine ajda al diyor. Sizce ne yapayim ? Bu bileklik modeli guzel mi ?