Merhaba kızlar benim kızım 2 aylık şuan ismine doğmadan önce karar vermiştik ama benim içime bir türlü sinmemişti doğduğu günde değiştirelim dedik ama o gün doğum yapınca o psikolojiyle isim aynı kaldı kimliği de çıktı ama ben hala ismine alışamıyorum adı Aybüke anlamı falan çok güzel ama bana biraz zor bi isim gibi geliyor çevremdekilerde doğru düzgün söyleyemiyor daha çok sinir oluyorum isim değiştirenler varsa yardımcı olabilirler mi lütfen 😔