Ay kızlar bebeğim 8 ay 15 günlük tam olarak hala babıldamıyor bu arada babıldamak bir gelişim basamağı mı onu da bilmiyorum😂 8. ay kontrolümüzde doktor normal olduğunu söylemişti çünkü bizi taklit ediyor çığlık atıyor anlamsız heceler çıkarıyor bye bye yapıyor alkış yapıyor gel gel yapıyor bu aralar hayır dediğimizde kafasını o da hayır gibi sallamaya başladı falan ama hala tam olarak babıldamıyor bu bir sorun mu sizce nedense kafama takıyorum🙈