Cennetkokulum___ Yaklaşık 2.5-3 ay önce Ria taktırdım fakat maalesef kaymış,bir aydır kanamam var.Pazartesi günü Ria çıkarılacak randevum var.Bir de kol altı implant duydum ve gördüm.Yaptıran var mı,aile sağlığı merkezi uyguluyor mu?
balkizlar Cennetkokulum___ ben taktırdım ama aile sağlığı yapar mı bilmiyorum kolu uyuşturuyorlar yapmayabilirler benim kadın doğumcum taktı
Evaninanasi Cennetkokulum___ 2.5 yıl önce doğum yaptığım doktorda taktırdjm ben. Temmuzda da çıkarttıracağım. Regl düzensizliği dışında bir problem veya hamilelik durumu yaşamadım
balkizlar Cennetkokulum___ adet olmuyorum 😅 sinir baş ağrısı falan yapar dediler hissetmedim açıkçası… bazılarında çok kanama yapıyormuş bazılarını kesiyormuş ben hiç olmuyorum… emzirdiğin için 1 yıl normal dedi doktor inşallah bir süprizle karşılaşmam 😀 zaten 6 ay vücudun alışma süreci dedi
Cennetkokulum___ balkizlar yaaa ,emzirme sürecinde evet adet olmama durumu oluyor, anladım çok teşekkür ediyorum 🥰
Melek2845 Benimde 1 sene flan oldu ilk aylar lekelenme ve adet görmeme durumu oldu sinir bozucuydu baya hatta çıkarttırmayı düşünüyordum sonra 3. Ayda dlan düzeldi şuan baya memnunum.
2124 Ballilokmam11 Evt ya bunu bende merak ediyorum spral mi taktırsam dıyorum adam yıne cocık olır doye yaklaşmıyp yanıma bı an önce bişiler yaptırmam lazım
balkizlar Ballilokmam11 ben sprial taktıracaktım biraz çekiniyordum vücuduma uyar mı uymaz mı falan diye o zaman implant takalım dedi doktor.. bir bilgim yoktu açıkçası ama korumadan korkma dedi.. uzun süre adet olmayınca başka doktora da gittm o da çok iyi yapmışsın en iyi yöntem dedi .. tabi gidip konuşmak lazım
Ballilokmam11 balkizlar ya teşekkür ederim benim hamile kalma potansiyelim çok yüksek, 😂😂bende araştırayım ona göre artık doğum sonrası için
balkizlar Ballilokmam11 hayırlısı olsun valla ben de korkumdN yaptırdım 2. Doğumumdu… sonra da hormonları bozuyor diye biraz pişman olmadım değil.. isterseniz doktorunuzla detaylı görüşün hormonsuz spiral daha iyi olabilir