Sadecezeynep Beraninannesii benimki de 11 kg olandan bi şey sorabilir miyim ben yeni aldım da henüz çok bilmiyorum nevresim çarşaf vb kurutmuyor hangi programda kullanıyorsunuz acaba siz
yagmurkokusu_ tugsemtuana grundıg 9 veya 10 kesinlikle öneririm ilk makinem 9 kiloydu memnundum ev değiştirince beyaz eşyaları da değiştirdim onu da gene grundıg 10 tercih ettim.
Hurremsultan1 tugsemtuana siemens kullanıyorum 9 kg 2 yıldır evlendiğimden beri bi kere çamaşır asmadım çok memnunum 🤩
UykuPerisi_ tugsemtuana kuzu Vestel’den hem derin dondurucu aldık hem kurutma resmen bedavaya aldık derin dondurucuyu kampanyalı aldık. Ve çok memnununuz kurutmadan 10 kişi aldı resmen ondan ona tavsiye ede ede bende aldım 11. Kişi olarak
bilgedm tugsemtuana Profilo kullanıyorum ve çok memnunum. Bebeğimin kıyafetlerinde de çekme ya da farklı bir sorun hiç yaşamadım.