Bir sıkıntısı var gibi ama anlayamıyorum diş mi çıkarıyor acaba nedir 6 aylık kızım her zaman olduğu gibi gece uykusuna yatırdım bende yattım sonra ağlamaya başladı zaten her gece yaşarız bu durumu daha ben yatamadan ağlar emziririm sonra uyur ama bu gece hiç yerine yatıramadım emzirirken uyudu tam yatırdım ağladı tekrardan emzirdim uyudu yatırırken ağladı baya bir süre böyle devam etti yanıma yatırdım bende çok kısa bir süre uyumuşuz beraber ama tekrar ağladı memeye alınca uyuyor ama yerine yatıramıyorum hiçbir şekilde benimde aşırı uykum var ne yapacağımı şaşırdım oturma odasına geçtik orda emzirdim koltuğa yatırdım yanına yattım orda uyumuşuz yine uyumuşuz dediğimde 10 dk falan uyuyoruz tekrar ağlamaya başladı yine emzirdim yatırdım sadece memede uyuyor çocuk neyse yatırınca kızım yine ağladı biraz bu sefer yan döndü sol kolunun üstüne o şekilde sırtını sıvazladım biraz popoya pış pış yaptım uyudu 13 de uyudu hala daha uyuyor